MEN STOCKHOLM BLIR ALDRIG MIN STAD

Fruktansvärt sjukt jääääääävla bra helg, alltså finns verkligen inget jag kan skriva för att beskriva den. Håkan var helt otrolig som vanlig och vi hade det så jävla bra. Igår var vi på pubcrawl och i dag satte jag mig på bussen hem till Oslo och drack lite vin i parken. Sjuk tanke om jag aldrig hade åkt ut och rest, då hade jag aldrig träffat alla dessa underbara människor jag får hänga med nu. Bästa jag gjort i hela mitt liv, verkligen. Nä life är fan good just nu! På torsdag bär det hemåt över helgen, puss

Världens bästa kanadensare

Bästa sättet att smuggla in vin på







Svider i hjärtat av att kolla på alla bilder och filmer och veta att det är över

Drack margaritas i solen på ballen
visade Alex och Alegra the real deal swedish tacos

Drack sjuka mängder öl innan vi var tvungna att gå hem 


Fina 
Mimmi lagade vegansk curry och det var helt sjuuuuukt gott därav matbarn
Allmänt | |
Upp