REGN HOS MEJ

Hööööeejj. Varit hemma på student, haft kul, sovit en jävla massa och bara haft det allmänt bra! Annars har jag börjat jobba och i morgon ska jag jobba första natten vilket betyder att jag måste ligga vaken till kl 5 ungefär så jag kan sova hela dagen i morgon.. KUUUUL. Kollar freaks and geeks och försöker att inte somna. Så jäääääävla trött så undrar hur detta ska gå. Flipper och jag har beställt massa från Ali express, brings me back till eBay perioden man hade i gymnasiet tbt. Har som vanligt inget kul att skriva hej då


Firade Filippa som fyllde år en dag tidigare eftersom vi åkte hem på hennes födelsedag, hon fick en fritös
MYYYYSSS





Älski 





Fruktansvärt oklar kväll men jävligt kul hahhahahahha

Tumblr 

kylde vin på ett lite luuuuuurigt sätt



Explorade med these 2
filippa 1,79 och jag 1,75 enda gången vi får känna oss korta 
 
 
Allmänt | |
Upp