JAG BÖRJAR FÖRSTÅ VAD MAMMA MENAR NÄR HON SÄGER, ATT LIVET GÅR SNABBARE ÄN STORA KATTDJUR SPRINGER

I går vakna man upp sjuk som satan men knapra i mig några värktabletter och drog ändå till Helena och hjälpte till i butiken på kvällen, tänkte att det går nog över med halsontet. Var ju ganska osmart gjort då jag vaknat 5 gånger i natt typ, feberdrömt och svettats som en gris. Så idag fick det bli sängen hela dagen, tur man älskar sin säng mer än någon annan möbel i världshistorien. Dessutom fick jag hem mitt wii u zelda edition igår så kommit en bit på det under dagen! Älskar det! Hade ganska låga förhoppningar på windwaker men är jätte mysigt faktiskt. I morgon är det begravning för kära gammalfarmor och sen blir det nog soffhäng på kvällen, första valborgen sen man var liten jag inte kommer vara ute och partaja. Har heller ingen lust till det, känns som om Valborg var något kul förr, en anledning till att supa och bete sig som 15, även fast jag älskar att bete mig som 15... I helgen kommer Gabriel hem!!


Bästaste bästa
denna snodde jag av fia! ville ju också va med

Som ett barn på julafton började jag installera det igår när jag kom hem, febrig och jävlig. Kom inte gör långt innan jag var tvungen att avbryta och sova 
Allmänt | |
Upp